Beautiful Dauntless | Nyitás!


Majd egy év elmélkedés után végre megnyitom az új blogomat, a Beautiful Dauntlesst. Tavaly már szerettem volna újra blogolni és egy másik blogot meg is nyitottam, de a köszöntő poszton kívül más nem került fel az oldalra. Valahogy nem éreztem magaménak. Aztán a nyár végén jött az ötlet, hogy mégis nyitok egy blogot a Tumblröm nevével és azóta folyamatosan csak húztam, hogy most ezért nem akarom megnyitni, most azért, de rájöttem, hogy ennek így semmi értelme. Úgyhogy a mai napon hivatalosan is megszületetett a Beautiful Dauntless.
A nevet természetesen Veronica Roth könyvsorozata, A beavatott ihlette, ahol is a Bátrak csoportjának neve angolul Dauntless. De szerettem volna, hogyha egy kicsit nőiesebb lenne a cím, ezért eléraktam a beautifult (szép) és így született meg a blog neve. Természetesen belemehetnék ilyen-olyan filozofálgatásokba, hogy mit jelenthet ez és mit szimbolizál, de igazából azért választottam ezt a nevet, mert tetszett. Ez nem irodalom óra, nem kell túlgondolni a dolgokat. :)
Még nem tudom, hogy pontosan milyen irányba is fog elindulni a blog, szeretnék egy helyet, ahol írhatnék olyan dolgokról, amik érdekelnek engem. Nem leszek beauty guru vagy DIY queen, sem könyvmoly vagy utazó nomád. Nem szeretném, hogyha bekategorizálnánk ezt a helyet. Írok, amiről épp írni szeretnék, ez lesz a fő célom a bloggal. Aztán egy idő után majd kialakul az arculata.
Bízom benne, hogy tetszeni fog és szeretni fogjátok a bejegyzéseimet. És nem maradt más hátra... Vágjunk bele!💪

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kövess Instán!